keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Minustako harmaa poliitikko?

Vaalikuvani
Yllätin itseni ja ilmoittauduin vaimon kannustamana Vihreiden kunnallisvaaliehdokkaaksi Tampereen kunnanvaltuustoon. Ehdokkuudesta tuli virallista puolitoista viikkoa sitten ja siihen liittyen olen sitten valmistellut Facebook vaalisivun,  tähän blogiin esittelysivun, opiskellut Vihreiden vaaliopasta, käynyt Aamulehden vaali-infossa, osallistunut verkkokampanjoinnin kurssille ja käynyt Oras Tynkkysellä kylässä muiden ehdokkaiden kanssa juttelemassa mukavia.

Vaikka kiirettä on pitänyt on tämä poliittinen herääminen ollut mielenkiintoista. Jopa niin mielenkiintoista, että naputtelin mielipidekirjoitusta viime yönä puolen yön aikoihin Aamulehteen. Palaan tähän myöhemmin viikonloppuna.

En ole ollut aikaisemmin ehdolla eikä kunnallispolitiikka ole minulle kovinkaan tuttua. Lehdistä olen jonkin verran seurannut Tampereen asioita ja nyt luen päivittäisen Aamulehden astetta tarkemmin jotta pystyn muodostamaan edes alustavia mielipiteitä. Ammattipoliitikkojen tyyppistä mielipideautomaattia minusta ei toivottavasti tule.

Mikäli haluat tukea kampanjaani ilmoittaudu tukiryhmäläiseksi, tykkää Facebookin vaalisivustani, suosittele sitä Tamperelaisille tutuille ja ystävillesi, käy vaalisivullani, seuraa minua Twitterissä ja lahjoita rahaa Tampereen Vihreille tai suoraan minulle. Nimeni pitäisi lähiaikoina ilmestyä tuonna lahjoitussivulle. Pienelläkin tuella ja lahjoituksella on merkitystä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti